Jag har aldrig mött en människa med så mycket otur.

Jag gick upp till mig för en stund sen. Pappa kom hem, han sover borta om dagarna för att han jobbar så långt bort men idag kom han hem. Sen kom Conny över och vi spelade alla chicago. Vem vann? Ja självklart jag. För Im the worlds greatest. Nej men lite bra är jag iaf.  Nu sitter jag och väntar på att mitt Greys Anatomy avsnitt ska ladda så att jag kan få kolla på mitt efterlängtade avsnitt.

Ska upp tidigt i morgon hoppas att det går tåg som det ska med tanke på stormen som ska bli ikväll,  för att jag ska jobba själv den här helgen som ordinare med en helgjobbare Lisa :) Trevligt trevligt. Sen nästa vecka ser det ganska tomt ut med jobb. Lite skönt men skulle vara bra också att kanske få jobba någon dag. 
Funderar på om ajg ska sova lite nu kanske. Jag sitter och gäspar hela tiden. Men nej jag måste se mitt avsnitt!







Fuck jag är kissnödig

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kanske kan ses på söndag?

2010-02-19 @ 23:45:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0