Have you met my friend Ted?

Haha jag har sånna perioder att jag skriver var 5:e dag ^^ Men jag har saker att göra och sen när man kommer hem orkar man inte sitta och skriva.
Igår så träffade jag Sara,  vi gick en liten bit och sen åkte vi till Tierp och ja vad gjorde vi tanka och handla en sallad som det känns som om att vi alltid gör när vi åker till Tierp x) Men dom är så goda! Så det är ingen fara. Sen så åkte vi hem till hennes far där jag höll på att frysa arslet av mig dom hade 15grader inne hos sig hos oss är det typ 24 x) Så jag höll på att dö. Speciellt när jag skulle ligga i deras solarium i källaren. Men det var bara trevligt. Kul med sällskap då känns det som om dagarna går så mycket fortare och då kan man få åka till Norge någon jävla gång. Jag har ledsnat jag vill inte vänta en vecka jag vill åka nu!

Men tack Sara för att du leker med mig så att mina dagar går fortare x) Och för att jag får skratta. Det behöver man verkligen. Och det kan man alltid räkna med när man är med Sara.

Jag har fått jobb hela helgen. Naaajs. Fast lite jobbigt för att jag tror att det kan bli riktigt mycket rum och jag kommer att vara död sen på måndagen när man äntligen är ledig. Eller det vet man aldrig dom kan nog fråga om måndagen också.

Nu ska jag kolla på how i met your mother. Det är också naaajs.

Juste jag måste säga jag har fikat med Evelina idag. Har inte träffat henne sen studenten. Så det var trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack detsamma ;D Vi behöver varandra tror jag. Haha ;D HIMYM i mitt hjärta <3 Vi borde ha maraton någon kväll. Haha ;D Det är så bäst! (: Norge!

2010-02-17 @ 22:09:14
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Evve

Ja det tycker jag allt att det va :)

2010-02-21 @ 06:02:00
Postat av: Sara

Haaaaaaaave you met Ted?

2010-02-24 @ 00:36:01
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0