Cha cha bitches

Told yah! IM BACK! MOWHAHAH.
Jag kommer inte kunna sova så mycket ikväll jag är så spänd över att åka även om det är som så att jag åker på Fredrik. Fredag. Jag är van att skriva Fredrik så det blev så. Sorry. Men Miccis varför raderar du inte bara det för? Nej för att jag är sån det är samma med när jag messar och jag kommer på något i slutet av messet som tex:

Hej hej
Hörru jag vet inte riktigt vad hon heter jag kommer inte på det. Det börjar på ch.. iaf. Men men jag tar med mig sakerna till dig sen efter jag har varit i stan. Nej nu kom jag på hon heter Kerstin. Det låter iaf som ch ibörjan x).


Jag orkar för det mesta inte gå tillbaka och radera och hålla på och jobba mig så jag är jobbig istället och skriver långt som om jag skulle tala. Så om ni messar eller skriver med mig så blir det väldigt personligt ;P . Och det är oftast Sara som får stå ut med det x).

Jag ska åka med mor till hennes jobb i morgon eller egentligen så åker jag med henne för att jag orkar inte gå ner till tåget för att jag ska till stan. Men det gör nog inget för henne. Jag ska få min lön iaf i morgon jag ringde och kollade det.
Inte så mycket som jag hade hoppats på men det duger iaf. Bättre än ingenting. Jag kommer att bli av med 1000:- redan på en gång till och det är till:
571:- Till sara för biljetterna
120:- För vin
199:- För mina uggs jag ska köpa i morgon.
Så nästan 1000:- Sen så ska jag köpa en massa lösgodis och nudlar. Så jag kan inte spendera mycket i Norge alls x) Men men jag har det viktigaste med mig. Alkoholen och nudlarna x)

Jag har packat dom sista sakerna och jag kan nog få plats med lite till om jag vill. Men jag vill inte ^^ Jag tror nog att det blir bra såhär. Jag kommer säkert att köpa något i stan också som ska med x) Men jag ska hålla mig!

God natt folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0