Åhh vad jag vill ha ett kylskåp

för att jag är så himla hungrig. Jag har ätit mycket mat och så men ändå är jag skit hungrig. Sen är det lite kallt här uppe också. Jag får ställa mitt element här bredvid sängen så blir det nog bra.

Packat klart har jag också gjort. Eller nästan jag har lite småsaker jag måste göra. Men sen så är jag helt klar. Och hujjeda mig väskan är skit tung och jag vet inte vad jag har där inne som är så tungt :s Det är helt sjukt. Tur som är så är det bara en helg som jag ska bort. Tänk om det hade varit en HEL vecka! Då hade jag nog haft tre väskor med mig x) Men jag har så mycket småsaker som jag måste ha med mig. Sån är jag. Nu ska jag kolla på filmen Up. Har sett den för länge sen kommer inte i håg den men den är säkert bra . Kommer nog att somna snart också. Men det är skit bra!
I morgon ska jag tvätta lite och färga ögonbrynen och annat små plock. En slapp dag helt enkelt. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk när vi ska åka till Bulgarien då! Då kommer vi behöva asstora väskor . . FAST man slipper ha med kudde & täcke & madrass ;D

2010-02-24 @ 00:15:48
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0