Våren är här.

Ja igår så var jag med Sara hon kom och hämtade mig trots att hon mådde lite illa. Vi lekte med gummistövlar på ängen. Det var höjdpunkten x) Så tog vi lite kort eller lite och lite ganska många x) och dom vart riktigt fina jag menar inte utseendemessigt så men alltså kontrasten och allt. Hon är riktigt duktig på att både fota och fixa dom. GOOD JOB!
Det är sol ute idag, Fredrik är i skolan och jag ska ringa mor min och höra om hon kan hämta mig så kanske hon vill gå ut och gå lite. Vi får se. Frukost måste jag äta iaf. Och duscha jag har knölar i håret efter löshåret har suttit i. Juste filmen igår tyckte jag iaf om killarna vart lite besviken men jag hade inte sett så mycket trailer på den så jag hade inte så höga förhoppningar. Jag vart bara glad att det var 3D och fick ha coola glasögon. Idag är första dagen jag är själv och tänker inte diska eller städa här det skiter jag i! Duktiga mig. Bara för att jag ska göra det hela helgen så då avstär jag det på min fritid.

Duschen var det ja!

http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0