Tråk

Jag börjar känna mig verkligen negativ till att snön kommer att försvinna till sista april för att jag vill verkligen att det ska försvinna. Som förra sista april skiit varmt men hur mysigt som helst.

Jag har en sån tur det har löst sig. Håret blir lockigt och sen så har jag en underbar Sara som erbjuder sig att skjutsa vilket är underbart. Men jag tackar självklart nej till det för att jag först har jag en moster som kunde skjutsa ner mig och cykla ska jag göra! Nu har jag bestämt mig x) Men det uppskattas väldigt mycket att hon erbjuder sig.Tack tack igen :)

Vad ska jag göra nu då!? Jag har typ 3 och en halvtimme på mig att göra mig klar och det klarar jag typ på 10 minuter x) Men jag ska duscha! Det tar typ 10-15 minuter! Sen locka löshåret det tar kanske 20 minuter. Så stort sett 3 timmar på mig att sminka mig undra om jag hinner verkligen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0