Pippi på rymmen

Jag väntar på att klockan ska bli en skaplig tid till att fixa mig till ikväll. Jag och grabbsen och kanske Malin ska ut och ha det trevligt. Först ska vi vara hos Rocky och förfesta lite sen drar vi in till stan och går till Williams. Det värsta är ikväll när jag ska cykla hem ikväll vid 3 tiden på natten. Det lär bli spännande x) Ska nog ta det lite lugnt ikväll det är inte direkt som när man är i örbyhus eller när man har en sovplats nära stationen. Men man kan ha kul för det.
Jag funderar på om jag ska locka eller våga mitt hår. Haha sånna problem jag har. Sen hoppas jag att mamma och pappa hinner komma hem från stan tills jag ska åka så att jag slipper gå ner till stationen. Jag har ju cykeln där.

Nej nu ska jag kolla på pippi på rymmen! Tjoa!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker du ska ha lockigt hår ;D Kul att Malin kanske ska med (: Du vet att jag skjutsar dig till stationen om du inte får skjuts & jag kan skjutsa hem dig i natt med om det behövs ;D Bara att höra av sig!

2010-04-02 @ 14:04:40
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0