Om det finns någon jävla gubbe där uppe bland molnen, hjälp mig nu!

Okej. Jag har också det högst upp på listan. Men det är tydligen jävligt svårt att komma in på :( Jag kom inte in förra året. Var typ 250:onde i kön . . Assugit!
-Sara

Jag sökte ju till beteendevetenskapen som jag vill så himla gärna läsa! Men nu när Sara skriver sådär så känns mitt liv värdelöst om inte Sara kommer in med sina betyg då kan ni ju tänka er hur det skulle gå för mig?! Jag skulle ju vara på plats 5000. Åhh allt hopp bara försvinner. Jag vet verkligen inte vad jag vill göra med mitt liv! Förutom att gå beteendevetenskapen självklart, men nu när jag VET att jag inte kommer att komma in så känns allt bara skit dåligt. Nu känns det som om jag vill bara skita i allt. Jag känner mig heeelt jävla värdelös varför måste jag vara så jävla korkad och få skitbetyg? varför kunde ingen säga till mig att : du måste verkligen skärpa dig nu för att du kommer inte få ett jobb på ett år och det kan bli mer år!

Så jag antar att jag inte kommer att plugga vidare det här året heller. Vad fan ska göra i mitt liv? Det finns ju inga jobb alls. Jag kom ju in på hälsovetenskapsprogrammet i gävle förr bara det var skrämmande men det tror jag var för att jag inte ville flytta till Gävle och sen så hade det redan börja.

Jävla skit allt känns som ett enda stort pust!


Kommentarer
Postat av: sara

MEN! Det var förra året. . behöver inte alls va samma i år ;D

2010-04-07 @ 14:13:45
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hehe ja men det roliga är

att hon är inte en gammal tant heller :p

Hon är ganska ung,

tänkt å bo granne med henne

om sisådär 60 år :p haha!



Hoppas det löser sig med utbildningen för dig :)



Kram

2010-04-08 @ 11:49:25
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0