Nu skall vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg

Jag vaknade 8 idag! PÅ min LEDIGA dag! Skit också. Jag menar jag har inte så mycket att göra i mitt liv än typ jobbet, Fredrik och Sara. Men jag har stoppat in en maskintvätt så nu sitter jag och väntar på att den ska bli klar så att jag kan få stoppa in nästa. Det känns som om jag har blivit av med en massa kläder. Jag ska nog kolla i min mors låder om hon har stoppat ner några av mina kläder i hennes byrå. Det kan och brukar väldigt ofta hända.

Min mor är ledig idag också så ska väl kolla vad hon ska göra. Säkert typ städa eller något tråkgit. Fast det skulle nog behövas. Jag tror jag somnade vid typ elva eller något jag var skit tråkig. Tänk om jag hade varit hos Fredrik han hade ju tyckt att jag skulle vara skit tråkig. Idag får man ju pengar också. Men jag har räknat ut att när jag är klar så kommer jag att ha kanske bara 2000kr kvar. Kul -.- Men jag sparar också 2000 till resan som jag och Sara SKA åka på. Det är ett mål innan det här året är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0