Mitt liv

Okej jag suger på att skriva blogg. Men det faller inte mig i tycke.

* Jag har jobbat helg. Erik Grönwall, vinnaren av Idol 2010, bodde på vårat hotell och han är skit liten! Det är det spännande saker som händer på mitt jobb.

* Och var ledig nu igår och då lekte jag lite med min boyfriend och sen senare min girlfriend Sara. Vi tog en liten snabb promenix och det var svinkallt trodde jag skulle dö om öronen.

* På lördag ska vi åka båt, ser fram emot det faktiskt. Sitta med en liten drink i handen vid spelmaskinerna x) Det kommer att vara jag det.

* Jag jobbar nu tis-fre så antar att jag kommer att skriva något mer den här veckan.

*Jag är en tråkig människa.
See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0