Färgar ögonbrynen

Så att man ser snygg ut till helgen x) Nej men jag har inte gjort det på ett tag så jag tänkte att jag gör det nu när jag har tid. Jag skulle egentligen jobba i morgon men dom hade inte så många rum så jag och amanda fick vara lediga. Skönt så att man orkar lite på lördagen. Jobbigt att åka båt och vara trött. Det skulle bara vara en repris från förra gången jag åkte båt fast! Jag var faktiskt bakis. Det var det värsta jag vart med om fast det var ju den dagen då jag och Fredrik träffades för första gången. Så så hemskt kanske det inte var.

Soffan jag fick från Conny står här uppe. Det vart lite mindre i rummet men skönt med en soffa så att man inte behöver sitta i sängen. Så nu får sova här om dom vill fast man måste vara lite kort x)

Jag funderar på om jag ska gå ner och kissa lite men jag orkar verkligen inte för att det snöar ju asmycket jag kommer säkert att försvinna. Och det får ju inte hända när det är bara två veckor kvar till sista apirl malin kommer ju hem då! Jehua.
Kanske ska bädda om. Nej varför då jag sover ju aldrig hemma ändå så.
Tvätta i morgon har jag nog bestämt mig för att göra duscha kanske jag ska slå till med också vi får se spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0