Dusch

Jag måste duscha jag var för trött igår för att göra det men jag har tid för att göra det idag.
Torsdag första lediga dagen jag sov till kvart över 9. SKÖNT! Och jag ska vara lite med Sara idag och sen ska jag och Fredrik ta kvart över 5 tåget för att möta upp Emil. Vi ska alla gå på bio Clash of The Titans blir det. Och det är första gången på riktigt som jag ska få gå på 3D! Jag är som ett litet barn och har alltid velat haft coola glasögon x) Eftersom jag ska ut och träffa folk så måste jag ju sminka mig och det kan vara kul ibland när man inte har använt det på ett tag. Kanske löshåret också åker i vi får se.
Fortfarande har jag inte hittat mina nycklar och det suger skit hårt! Jag måste ju ha dom!
Jag blir bara arg. Så jag ska sluta nu så länge jag är glad x)
See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0