Craaaaap min lust att göra saker har försvunnit!

Dom ringde mig från jobbet i morse eller i morse morse typ vid 2 och frågade om jag ville jobba i helgen och sen fick jag några dagar till. Inte mycket alls men några iaf. Så jag tackade självklart ja. Men nu när jag har varit ledig i veckan så börjar jag fundera på om jag inte vill börja plugga ändå i höst. Jag tror jag ska söka in iaf. Jag måste bara skicka in.. bläh jag vill inte ens tänka på det egentligen måste jag fixa grejerna just nu. Den här helgen träffade jag mina ungar från skolan och Malin var också med.
Först var vi hos Rocky och drack lite där sen gick vi till Williams och sen drog vi till stadsteatern där vi hade det riktigt trevligt faktiskt. Synd att sista tåget går vid 2. Jag hade lugnt kunnat stannat längre. Vi fick ju sova hos Erik om vi ville men sen att ta sig hem dagen efter skulle vara lite jobbigt. Sen så skulle vi ha påskmiddag på förmiddagen hos oss också. Sen träffade jag tjejerna på lördagen där. Vi gjorde inte så mycket speciellt jag tror vi alla var lite småtrötta faktiskt. Så det var min helg.
Nu måste jag verkligen fixa mina saker. Men har ingen lust direkt.

Kommentarer
Postat av: sara

Vad ska du läsa? I Uppsala?

2010-04-06 @ 16:18:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: sara

Sv; Okej. Jag har också det högst upp på listan. Men det är tydligen jävligt svårt att komma in på :( Jag kom inte in förra året. Var typ 250:onde i kön . . Assugit! Jag är bara arg för min naturkunskap B inte ville finnas i Tierp! Cp Tierp . .

2010-04-06 @ 19:22:19
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0