Bad to the bones

Dom senaste två dagarna har jag faktiskt spenderat lite tid med Sara. Igår åkte jag in till stan för att möta upp henne så att vi skulle kunna äta lite lunch. Det blev en pasta sallad på Rififi och jävlar så mycket det var då. Mätta och belåtna gick vi och kollade lite på stan och jag blev 265kr fattigare på en concealer, tänk att en sån liten sak kan kosta så jävla mycket. Men det värsta är att den är ju så jävla bra så att man måste ju nästan bara ha en sån. Skit också. Men tur som är så sminkar jag mig inte så ofta så den kan nog hålla sig ett bra tag för mig.
Sen köpte jag en klänning som kostade bara 199kr så inte lika farligt. Men nu måste jag hålla i mina sista pengar!
Shiet jag måste verkligen duscha mitt hår är inte att leka med kan jag säga er. Sen måste jag tvätta mitt löshår också. Det kommer vara mina planer för idag. Roligt liv. Tror jag ska kolla efter lite jobb också. Jag kan inte hålla på såhär om jag vill komma härifrån någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0