atjooo

Jag har blivit så jävulens förkyld. Det var inte ett så långt tag sen jag var det faktiskt. Och det slutade med att jag smittade Amanda också x). Men jag är lite pigg iaf det är bara snoret som rinner. Igår och idag har jag jobbat och med tanke på att jag var förkyld så vart allt bara jobbigare. Det gick bra för oss men jag vart lite tung i huvudet och snöt mig omkring 40 gånger.

Ja i morgon ska jag och Sara åka och fira Alex. Intressant vi ska båda vara nyktra vilket kan bli ganska kul att se folk hur dom beter sig, om dom ska dricka mycket alls över huvudtaget. Sen på fredag så är det ju sista april och jag HOPPAS verkligen på fint väder på dagen. På kvällen får det regna bästa fan det vill men på dagen snälla varmt och mysigt som förra året. TACK!
Jag hade tänkt åka och fixa mitt pass i morgon men jag orkar nog inte jag ska nog försöka ta det så lugnt som möjligt så att jag inte blir ännu mera sjuk måste hålla mig! Jag tar det nästa vecka. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0