<3

Idag fyller mitt hjärta år. 22 hela år fy fan vad gammal han börjar bli. Gör inte så mycket jag tycker ju om äldre män ;P

Helgen har varit en mycket bra helg jag är hel nöjd faktiskt. Jag och Sara åkte ekerö på lördagsdagen. Och det var riktigt mysigt jag skulle vilja åka mer på småäventyr. Och maten fy fan säger jag bara mmmmm! Jag skulle kunna åka båten bara för maten x) Vi satt på däck och solade och drack lite cider. Så himla mysigt det kändes verkligen som sommar! Vi skulle gå ut efteråt och vi båda älskar att dansa. Men ja vi börjar bli lite för gamla för Kalas har vi märkt. Jag menar det var ju ändå lördag men ändå så kändes det så segt. Så det slutade med att Sara åkte med Simon och jag åkte till Tierp för att Fredrik var där med gänget. Och det var riktigt trevligt att träffa folket. Jag vet inte ens när vi åkte hem. Det är så det ska vara men jag kan säga att man hörde fåglarna som börjar typ kvittra vid 6 på morgonen så jag antar att klockan var något där.
Sen söndagen så åt vi på Gullans och kollade på film och snackade lite och jag sov hos Fredrik en natt till. Och i morse så grillade jag och han lite grönsaker och majskolvar med färskt bröd och tzatsiki riktigt gott!
Jag ska jobba i morgon så jag kunde inte sova hos Fredrik i natt men jag ska till honom och lämna hans present så jag får träffa honom en stund till :)

Nu är frågan vad ska jag köpa :S vi får se vad jag hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0