When love takes over

Ja i lördags var vi ju på Furuvik riktigt mysigt faktiskt. Vi åkte skeppet och fan vad det pirrade i magen och jag skrattade så jag höll på att dö x). Det som var lite jobbigt var att det var så jävla mycket folk så man kunde inte åka någonting vi väntade 50 minuter på att åka spöktåget som gick 20sek och dom har tagigt bort ormen som är på slutet. Världelöst!

Igår var jag så rastlös jag hatar söndagar det känns som om man inte gör något bara för att det är söndag.

I morgon ska jag jobba tre dagar i rad och jag vill men jag vet att mina fötter kommer att dö och att jag kommer att vara skit trött det gäller alltså att tänka possitivt.

På fredag så fyller jag ju år. Och jag tycker att det är ju inte direkt som det var när man var liten men jag längtar efter tårta x) Sen så har jag ett litet dilemma Emmy, Malin och Emelie ska ha en avslutningsfest för att dom ska dra till Malta för att leta jobb. Jag ville ju göra något speciellt när jag fyllde men ja med mina vänner. Jag menar det är folk som jag inte ens känner eller är så spec förtjusta i. Så vi får se hur jag känner att jag vill göra. Självklart vill jag säga hej då till Malin och Emmy så om jag ska komma så blir det ju självklart för dom. Men jag vet inte.  Vi får se det är en vecka så.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va? ska de ha de på samma dag som du tänkte ha ngt? tråkigt

2009-09-07 @ 14:47:37
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag höll på dö när Simon & jag åkte skeppet. Jag trodde seriöst att jag skulle ramla ur xD



Kom igen! Kom på fredag. Vi kommer fira dig då med & du har alltid mig (a)

2009-09-07 @ 15:42:49
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska jag sätta in designen då ? HÅRET KOMMER SNART ;D

2009-09-07 @ 15:49:13
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0