Wet Willy

Tittar på idol jag är trött i fötterna men idag kändes det bra att jobba jag var snabb och effektiv! Det känns som om jag bara jobbar och inte hittar på något. Men jag vill göra det snart. Sara!
Fredrik kanske är sjuk jag vill inte vara där då, för att jag har inte tid att bli sjuk.

Jag jobbar helgen också synd att man bara får OB på söndagar och inte lördagar. Jag är så tråkig jag bara pratar jobb, men det händer inte mycket i mitt liv just nu. Jag försöker bara att tjäna pengar. Åker tidigt kommer hem typ 3 och sen är jag bara tråkig för att jag är så cptrött.

Jag måste söka utbildning också . Jobbigt men jag ska iaf göra det. I morgon. Jag kommer att skjuta upp det bara men jag måste lova mig själv att söka för även om jag jobbar så vill jag nite bara extra jobba. Jag vill ju kunna försörja mig och flytta hem i från. Och så fort som möjligt känner jag nu lite faktiskt. Jag måste få ha mitt eget. Det kommer väl...

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: ;O Nej! Din kostar 5000 kr på elgiganten i alla fall xD Det är ju en omnia eller vad dom heter ;D du har ju andra knappar, samsung står under, du har hörluren på ett annat ställe - mycket snyggare! Så det är inte samma. tiiihi (:



Jag vill också göra nått! ;D JÄTTEGÄRNA!

2009-09-15 @ 21:04:04
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0