Skabbmiccis

Ohhh kissnödig. Ska snart springa och göra mina behov sen behöver jag duscha också. Jobbigt. Vad händer för lilla mig idag då? Jag ska till Tierp vid typ 2 tiden eftersom jag har presentkort där på butiken monuiqs så då ska vi se vad dom har där. Under tiden blir det väl datorn och tv. Så ser mina dagar ut när jag är ledig så vi får väl hoppas att dom ringer från jobbat snart x) Jag klarar inte av att bara vara hemma. Jag vill till elgiganten också. Jag vill mycket.

Jag är en krävande kvinna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Oh, långt ! xD Ja, asså, jag vill göra tusen saker men jag har inte så mycket pengar. Jag behöver också en ny mobil & jag är så kör i min rosa touch så jag måste köpa den när jag får nästa lön ;D Jag vet faktiskt inte alls när jag vet om jag får tillbaka pengarna :/ Dom är så cp på prispress så man får fan inte veta någonting.

2009-09-14 @ 12:38:36
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0