Help!

Ja i fredags var min födelsedag och den var faktiskt helt okej det märks att man har blivit typ "vuxen" BLÄH! Hatar det ordet. Men men jag fick lite saker och pengar är alltid bra men nu har jag på tanke att jag ska spara pengar och sen får jag ju pengar som jag har jobbat i hop till en ny mobil. Jag vill ha en toutch har alltid velat haft det sen jag såg iphone. Men dom är lite för dyra för min smak jag menar från 6000- 10000 så nej tack. Jag måste ha någon i min budget.

Vi har samsung och LG . Samsung har jag inte hört något speciellt utav bara att dom har bra tv apparater och sen LG har jag hört lite sådär dåliga saker med. Så jag har ingen aning hur jag ska göra. Jag menar dom går på typ 1800 och det är inte så farligt faktiskt inte iaf nu när jag har pengar och jag kan lite gärna köpa en mobil så har jag en. Eftersom min är dum i huvudet som jag har nu. Bara det att jag är väldigt rädd att jag ska tappa den och sen är det kört. Måste isf köpa ett slags skydd.



Åter till fredagen. Den var spännande, kul faktiskt, vart uppraggad och sen en halvsur kille som skylde på mig att jag skulle ha sagt från början att jag hade kille så hade han inte försökt hela kvällen och raggat på mig, vi fick gå 6 km för att få sova och jag hade klackar och skrubbat sår x)

Som alltid jag den dumma nöten måste sluta vara svarsjuk framför allt på mina egna vänner. Men Fredrik är så speciell för mig han är min riktiga kärlek någon som jag kanske till och med vill spendera mitt liv med. Så jag fick en redig utskällning av honom och jag var rädd att han skulle lämna mig. Shiet mycket kan hända med alkohol i kroppen jag var trött också så då blir jag extra känslig. Allt löstes till slut iaf. Och jag måste inse att Fredrik är vänlig och kommer bra överens med mina vänner vad mer kan man önska sig.

Sen så sjöng människorna för mig och då smälte jag jag skulle kunna gråta bara för att jag var så lycklig för att då kände jag mig som liten igen när man gick i skolan och alla sjöng för mig. Saknar den tiden.

Nu i morgon hoppas jag att jobbet ringer så att jag kan få jobba lite :) Jag skulle vilja åka till stockholm också.

Saker jag vill göra:
  • Kanske färga mitt hår brunt, jag tycker att det är extra fint nu till hösten.

  • Skaffa löshår med clips, så att man kan bara ta av när man känner för det.

  • Jobba så att jag får massor av pengar! Så att jag kan åka till Stockholm

  • Få ett mail av Malin och Emmy att dom är okej och har kommit fram oskadda.

  • Åka till stockholm älskar den staden! Fast mer på sommaren kanske.
Shiet långt inlägg sorry men jag har sovit borta sen i fredags så jag har lite att skriva av mig. Men jag lovar inget mer långt.
Men vill ha hjälp om vilken mobil jag ska köpa ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det är en sån där samsung fast i rosa som jag ska köpa om jag får tillbaka pengar för min telefon (: Dom är så söta! & Emilie säger att samsung är asbra, så vi får lite på henne. Vi borde ta en tripp till Stockholm & köpa löshår när jag fått lön (i)

2009-09-13 @ 21:39:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0