Tråkiga Miccis

Så SARA du hade rätt jag la upp fel mobil den som jag la upp är inte den jag ska ha men men skit desamma. Den är fin iaf och ser ungefär ut sådär. Bara det att den som jag har köpt är mycket billigare x)
Jag vill ha min mobil jag med dumsara (som inte är dum) har ju fått sin och nu vill jag sitta och pilla och kolla om den är bra för tänk om man har köpt en bajs telefon. Kul!

Jaja idag ringde dom från jobbet jag hade glömt min mobil hemma så mor ringde mig och sa att dom hade ringt och jag ringde upp och då får jag frågan:
- Är du på väg eller?

Eum nej jag ligger och sover och jag är inte hemma. Så pinsamt! jag kunde inte dra iväg för att jag låg ju hos Fredrik och jag hade inte med mig några saker till att jobba. Men jag ska ju jobba på lördag . Jag tänkte ja nu kan inte jag somna dom kommer att sparka mig x) Men det var dom som gjorde fel för att min handledare ringde och sa att jag skulle jobba tis och tors först sen när jag sitter i matsalsrummet på tisdagen säger dom men du står på onsdagen. så då antar man ju att dom har sagt fel eller jag har hört fel. Jobbigt.

I morgon är jag ledig också så jag vet inte vad jag ska göra kanske åka till tierp och köpa mina jeans leggings vi får se vad mor ska göra.

Jag kommer sakna mitt hjärta han ska vara borta tills på söndag. Men jag ska jobba så jag kommer att vara trött och upptagen..

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄR INTE DUM! ;D & jag ville ha min rosa innan dig, så det är bara rätt att jag får den före, typ xD Vi får ha mobil-lan sen & sitta & leka med våra mobiler ;D Tihi.

2009-09-17 @ 21:12:38
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0