To be or not to be

Hemma från Sara nu. Min underbara mor hämtade mig i Tobo så jag slapp åka buss. Jag hatar att åka buss för att jag åker det till jobbet och det är så trångt och jävligt att åka buss med.
Det var riktigt trevligt måste jag säga mycket skratt och jag var så pass trött att man skrattade åt allt kändes det som.

Jag tyckte inte om att umgås med tjejer förr för att jag tyckte att dom var så ytliga och jobbiga. Och det är inte så konstigt när man har varit bland ganska så många "sånna" omkring sig. Men jag måste säga att mina flickor är underbara för att då är så fria liksom alltså det känns verkligen att man kan vara sig själv med dom och det tycker jag är viktigt.

I morgon ska jag ju på möte och jag känner inte för det riktigt. Det är inte så intressant direkt. Men det behövs nog. Jag är nu osäker på om jag ska färga mitt hår mörkt jag måste bestämma mig snart för att jag har en sån utväxt och det är inte så snyggt direkt det ser ut som om mitt hår är flottigt när det är nytvättat. Men jag ska ringa runt lite så får vi se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0