Tjockis på rullning

Home again! Fy fan vad ont jag har i magen varför ska man äta så mycket när det är kakor, tårta och smörgåstårta för? Jag bara trycker mig i. Jag är en sån här person som aldrig kommer att kunna bli hälsosam genom att sluta äta sötsaker eller träna mycket. Så jag kommer att bli superfet som gammal. Men det får man väl ta med lite fettsugning och det blir nog bra x) .

Nu Idol, det konstiga är att Fredrik åkte igår och jag känner att jag saknar honom bara för att jag vet att han inte kommer hem igen förns förns på söndag!

Fredrik <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill gå på krogen med dig Micis, jag är så sugen på det! Vi borde gå på Kalas. Haha xD

2009-09-18 @ 21:02:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0