Snoor

Idag då? Vad händer? Just nu kollar jag på MTV Video Music Awards och jag måste säga att Lady gaga´s uppträdande var helt sjukt alltså hon är nog lite psykisktsjuk men cool men lite konstig x) Hon är ju smart man ska ju vara lite annorlunda det är då man får som mest uppmärksmhet och alla vill intervjuva henne.

Jag vill handla kläder tror jag men jag får inte min lön förns i oktober lite länge men ja ja det funkar man får iaf något..

Vi får se vad jag hittar på kanske ska städa rummet det är väldigt mycket skit på golvet x) Men det blir ändå skitit så varför städa x)

Kommentarer
Postat av: Sara

HOn var skithäftig! ;D

2009-09-18 @ 12:20:24
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0