Snäll Micaela

Jag är döende tror jag. Jag har skit ont i fötter och rygg men fan vad bra jag mår. Alltså jag må vara lite sur ibland när det är en jobbig dag men ändå är jag så himla glad över att jag har fått det här jobbet.

Fan vad jobbig jag är x) Bara tjat om jobbet men det är bara för att jag är så stolt över mig själv att jag tjatar. På tisdag ska jag möjligtvist träffa Sara och Emelie det ska blir jävligt skönt att göra något annat än att jobba. Och sen så tycker jag att det är så tråkigt att vi träffas så sällan.

Jag skulle ju till Fredrik idag men han ville så gärna vara kvar för att träffa sin bäste vän Ben som gör lumpen men var hemma för helgen. Så då sa jag det att självklart ska dom träffas så då träffas vi i morgon istället. Det gäller att man kan se det på andra sätt än att vara självisk och bara tänka men han sa att han skulle hem och att vi skulle träffas men jag menar vi bor 7 minuter i från varandra vi kan träffas hur ofta vi vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0