Running against time

Jag duschade! Och luktar fantastiskt gott! Nej det gör jag kanske inte men lite gott iaf bättre än förr.

Jag har lite saker att göra i morgon jag ska :

  • Gå upp 6 för att hinna med bussen till jobbet.
  • Gå i stan i en timme för att kanske hitta något fint till fredagen, och för att fördriva tid till 15.19 tåget.
  • Åka till Fredrik duscha av mig, mysa och byta om.
  • Åka till Uppsala igen vid 18 för att käka med flickorna.
  • Försöka att åka hem i en bra tid för att jag ska upp igen och jobba.
  • Stressa hem för att fixa hemma till gästerna.
  • Göra mig i ordning för kvällen och sen åka till vendel på avslutningsfest.
Så jag har lite att göra i morgon så ni vill inte se min kalender hur den ser ut x) Fy fan säger jag bara. Kladd kladd och tider. Men det är skönt att ha grejer att göra jag älskar att vara fullbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0