Pilla palla

Jag har inte haft något att göra idag och sen så skulle jag ändra på en sak i bloggen så vart det helt fel och jag glömde vad som skulle stå och skit och jag hade klickat ner och hållt på så jag började helt om från början nu ser den svart och tråkig ut men den är under ombyggnad typ i 100 år nu så får jag fixa det när jag är uttråkad igen..
På torsdag och fredag ska jag jobba för första gången lite halvt nervös då om jag må säga. Men det går nog bra och sen lördag ska jag på furuvik det ska bli kul (: Hoppas bara på fint väder.
Jag vet inte om jag berättade om lördagen jaaa det blev ju som det blev jag var trött och var inte taggad alls men vi gick iaf dit vi skulle ha gått typ vid 8 men då regnade det som fan så vi hoppade typ en timme. Träffade folk där inne hos dom men kände ändå att här hör inte jag till jag menar jag umgås inte ens med folket så det kändes lite konstigt. Tur som var (Haha) så hade Fredrik ont och var trött så han ville hem. Vi gick hem vid halv 11 och kollade på film på hans nya tv som han alltid tjatar om. Och somnade snabbt. Söndagen degade vi bara gjorde hemma gjord mos och köttbullar. Mosen blev klister men god x) Sen blev det den tredje sagan om ringen.
Nästa vecka fyller jag år vilket inte känns så speciellt tiden har gått skit fort och jag det känns typ som nyss när jag sa typ i juni att snart fyller jag år. Det är inte detsamma som när man var liten nu vill jag bara ha tårta och typ trevligt när folket kommer. Men tårtan är det viktigaste. Jag vill iaf göra något med tjejerna men jag vet ju inte när Malin och Emmy sviker oss och drar bort. Så det är lite svårt. Jag och Sara har tjatat om att dra till krogen för att dansa men ja det finns ju inte direkt något dansställe. Hoppas att dom vill /kan göra något med mig (:

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad söt din header är! ;D

2009-09-01 @ 21:24:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Jag fixar gärna en design till dig ;D Maila önskemål, bilder osv till mig så får vi se vad jag kan göra. Haha ;D

2009-09-01 @ 21:29:57
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0