Micaela - En bra människa

Kom hem från jobbet fär en stund sen jag måste duscha men jag orkar inte men jag ska! Jag ska inte lukta snusk när jag är hemma hos Sara x) Sen orkar jag inte cykla heller ska jag tacka nej? Nej det kan jag inte jag har sagt ja och sen så ska jag ta med osten, löken och såsen så jag måste komma ;P Nej jag vill faktiskt också.

Jag tänkte på det idag att visst jag klagade på mig själv som fan igår men jag är en sån person som säger vad jag tycker så då blir det att det kommer ut vad jag tycker om mig själv också. Men även om jag har en olycklig utsida så kan jag tycka att min insida kan vara lite fin ibland. Men jag har mina brister jag med. Jag är en jobbig person för att:

* Jag är måste ha planering- Alltså jag måste veta om jag ska göra något då måste jag veta vart vi ska vara, när man ska vara där, hur man kommer dit och hem. Planeringen måste läsas upp för mig. Därför blir jag skit jobbig med en massa frågor.

* Jag kan bli sur lätt över små saker - Men det går över lika fort, jag kan bli löjlig att om t.ex man har planerat något så kan jag bli sur över att det inte blir av, men oftast så händer det när det är något som jag verkligen har sett fram emot.

* Jag hatar att komma försent till något och stressa- Jag åker alltid för tidigt så jag får stå och frysa innan bussen kommer eller sitta där hos kompisen innan alla andra har kommit.

* Jag stressar alltid upp mig själv - Vilket leder till en sur Miccis och väldigt känslig.

* Jag är väldigt självkritisk och tror aldrig på mig själv - Vilket ledde oftast i skolan till att jag sket i att göra en massa saker för att jag kände mig för dålig och tänkte att jag skulle ju ändå bara få IG när mina vänner som kämpade fick VG, MVG.

* Jag säger alltid vad jag tycker - Det kan jag tycka är bra och det har folk sagt att det är bra med mig MEN att jag kanske inte ska säga ALLT som jag tycker som leder till att jag blir osams med folk ibland.

* Vill jag göra något så måste jag göra det direkt - Som nu vill jag färga håret brunt så då ska jag köpa hårfärg i morgon när jag är i tierp. Som telefonen jag ville ha en ny då beställer jag en på en gång innan jag kollar runt vad det finns för andra mobiler.

* Jag är ganska så självisk - Det säger Fredrik till mig hela tiden tror jag.

Listan kan bli väldigt lång men jag tycker ändå som jag sa att jag kan ha en väldigt bra insida också. Jag är snäll och älskar att få folk att skratta inte bara åt mig men med mig också. Jag ställer upp för mina vänner så mycket jag kan och vill att folket ska prata med mig om sina problem, jag kan inte säga vad som är rätt eller vad som är fel MEN jag säger som sagt alltid vad jag tycker vilket gör det till att man kanske tänker på ett annat sätt och sen så är det bra att få prata ut ibland.

Nu springer jag till duschen. Snart. Ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0