Maulin

Idag har jag lekt med Malin. Jag åkte dit med 13.15 bussen det som känns så skönt att vara med Malin är att jag kan bara vara där vi behöver inte göra något speciellt utan bara typ spela tvspel prata och umgås. Dom ska ju till Norge och jag ville träffa henne själv och så man vet ju aldrig när man träffar henne igen. Men hon lovade att säga när hon visste när dom skulle åka.
Jag kollade nyss på Grey´s Anatomy och det är säsong sex men ändå kan jag inte sluta titta på det.

I morgon ska jag upp tidigt. För att jag ska jobba. Ovanligt? But I love it! Jag älskar att jag har saker att göra. Hatar att bara vara hemma.

Nu ska jag kolla på folk som onanerar på 5:an x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0