Jag vill bli en dam.




Jag önskar att jag kunde gå i högklackat. Jag tycker att det är snyggt och sexigt. Man får jätte fina ben utav det. Men ja jag är en liten bondunge som har aldrig gått i ett par. På balen hade jag en tjock liten klack men som jag höll på att bryta fötterna i. Det blir så mycket mer finare med högklackat som till jeans till exempel.


Jag läser Foki´s blogg och hon passar jätte bra i högklackat. Man blir liksom inspererad.


Jag är inte vuxen förns jag kan gå i högklackat det är mitt mål. Det dåliga med min kropp är bara det att jag är ganska lång så jag blir skit lång istället och min pojkvän är typ lika lång som mig nu. Så det skulle inte vara så kul att vara längre än Fredrik. Så jag får använda det när han inte är med x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Nästa utgång får vi fan ha högklackat & lära oss!

2009-09-07 @ 18:44:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: jimmy

feta byxor

2009-09-08 @ 11:10:26
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0