Jag måste duscha

Jag hatar att vara så jävla trött nu hela tiden. Slutade 13 idag så det var skönt mindre pengar dock :s
Men det var inte så konstigt att jag var trött igår och i morse i går var det riktigt mycket. Idag var det lite lugnare. Sen fick jag reda på att jag ska jobba på fredag också. Fast jag jobbar bara till lunch men vi får se hur länge jag vill stanna, om jag vill längre.

Jag vill ha långt fint hår nu haha jag har redan ledsnat. Jag har tittat överallt på löshår men jag tänker inte köpa lim iaf det blir nog clips. Men då kan jag tycka att man ska ha brunt hår för att det är lättare att hitta färg till det. Så vi får se hur jag gör jag tänkte kanske ändå bli brun i vinter. Jag ska spara ut iaf. Och sen om jag vill ha löshår till dess så köper jag det :) Jag tänkte på det nu när jag har nyklippt hår så borde det växa ut till ett jätte fint hår. Hoppas hoppas!

Förra gången jag hade löshår och var brunhårig typ förra året. Och jätte slitet.


Jag kommer inte kunna hålla mig. Men jag har inte pengar till sånt.

Nej nu duschen eller kanske mat. Jag luktar lite så kanske dushcen först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0