Jag har funderat länge.

Fick reda på en trevlig överraskning här om dagen <3

Döööd jag hoppas inte att jag håller på att bli sjuk nu inte nu när jag ska få jobba en massa. Bara när jag skriver, tänker eller hör jobb så blir jag trött x) Idag sov jag hos Fredrik och jag vaknade till och kollade på klockan och då var hon 06.35 och jag fick panik för att jag tänkte att bussen går ju 06.50 MEN det jag inte tänkte på var att det var ju söndag och då ska jag upp 08.20 . Så det var bara att somna om.

Sen efter lunchen hade jag en skiit jobbig huvudvärk alltså den slutade inte heller förns jag var hemma vid 5 och tog ett piller och nu känns det väl sådär. Men jag ska bara jobba på måndag och sen kanske tisdag beroende på hur jag mår i morgon.

Jag längtar tills november om vi ska till Sara för att nu vill jag träffa henne. Det är så overkligt alla bara sticker iväg. Alltså det är ju bra för dom och dom är modiga som vågar starta om på nytt. Medans jag är tråkig och stannar kvar. Men jag kan inte bara lämna allt. Jag har liksom mitt liv kvar här. Jag kan inte vara borta länge från min mamma det blir bara jobbigt. Sen har jag ju Fredrik här också och släkten. Jag skulle aldrig kunna fira en jul utan släkten det skulle inte kännas som en riktig jul.

Men det jobbiga är om man fastnar här bara. Det får inte hända jag måste ta det stora steget och komma ifrån Örbyhus. Men det kommer med tiden. Jag har hela livet på mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är sjuk -.- Jag tror jag har halsfluss, eller influensa eller nått jävla skit. Cpdrygt! Vi borde baka muffins någon dag ;d

2009-09-27 @ 20:53:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0