Ja snart så.

Idag var en väldigt stressig morgon. Jag ville sova men ändrade mig och hann inte äta frukost, hittade inte nycklarna, glömde lunchen. Ja och det fortsätter. Så jag åt ett äpple till lunch men eftersom vi fick lite dricks så tänkte jag att jag kunde köpa mig en subwaymacka och den var så satans god skulle vilja ha en nu också.
Efter jobbet så överraskade jag Fredrik med att komma upp och säga hej. Och jag tror han blev glad.

Ska jobba i morgon också. Pengar. Så måste man tänka även fast man är riktigt trött. Jag törst inte lägga mig för tidigt för att då kommer jag att vara trött. Om jag går och lägger mig vid 12 så är jag pigg under dagarna. Så det blir nog så tillslut.

På torsdag hoppas jag ska jag och flickorna. Inte Sara H tråkigt nog, som jag för övrigt saknar lite faktiskt. Hon är ju liksom med i tjejgänget så det är skit tråkigt att hon inte kan vara med. Men jag tycker ändå att hon är duktig och tar det stora steget och vidga sina vyer. Jag är stolt. Men men ja juste så ska vi äta kanske lite i stan för att fira mig. Så jag hoppas att dom är lediga.

Jag börjar gäspa! Inte bra! Jag ska kolla klart på Sweet home Alabama jag älskar den filmen den är mysig.
Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG KAN! ;D

2009-09-08 @ 22:54:40
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0