Hon dansar och blundar så nära intill, hon följer i dansen precis vart han vill.

Ja min dag slutade med att jag, mor och mormor drog först till öregrund käkade lunch där sen drog till simsalabin som inte var en sån kul affär det var jätte urplockat i östhammar. Sen så drog vi hem så vi kom väl hem vid halv 4 tiden och snart ska vi till farfar för att fira honom. SMÖRGÅSTÅRTA! Hoppas bara att den är god.

Jag är som Sara fast hon drömmer att hennes mobil får sprickor men jag är värre jag drömmer om den bara liksom att jag har den och är så lycklig jag menar nu börjar det här börjar gå lite överstyr. Jag börjar bli sinnessjuk.

Sen idag så kollade jag i FRIDA tidningen och ser att Rocky och Erik från min klass eller företedda klass blir det nu :(
att dom var mer där i en artikel om vem som ska ta första steget efter daten x) Lite kul att läsa mor köpte tidningen så att jag kunde läsa.

Got to go!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vi börjar bli helt galna pga våra mobiler xD

2009-09-18 @ 19:48:35
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0