Here we go!

Jag är nyduschad och ska kolla om jag har lite arbetskläder inför i morgon svarta byxor och svart tröja sa dom men det är lite svårt jag vill inte direkt gå dit i snickarbyxor. Men vi får se om dom har några andra byxor. Man får väl hoppas. Jag ska snart även packa lite och klä på mig jag hatar när jag ska sova hos Fredrik pga packningen jag vill inte glömma något. Men ofast så gör jag det.

Och sen har jag bett min underbara vän Sara om hon kan göra en ny design men nu kommer till det jobbiga vad vill jag har för bild/ bilder? Jag tycker att det är lite pinsamt att skicka iväg bilder x) Iaf om dom är på mig själv. Jaja jag testar så får vi se. MEN SARA JAG TYCKER ATT DET ÄR PINSAMT MEN ÄR TACKSAM x)

Ska nog ringa och väcka Fredrik nu. Tror jag eller fixa mig lite kanske. Äh vi får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja, jag har ju aldrig sett en bild på dig förr ;D Jag ska inte skratta åt bilderna!!! ;D

2009-09-02 @ 13:03:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0