Hår eller icke hår det är frågan

Jag har bakat kladdkaka så jag ska bara vänta tills den har svalnat sen får vi se om det blir något gott. Jag har velat fram och tillbaka om jag ska vara brunhårig eller blond, korthårig eller löshår. Men jag tänker äh vad fan jag kör till det är inte så svårt att bli blond igen. Jag har kollat lite på trader så får vi se hur bra hår det finns där men jag är så rädd att man ska bli lurad eller något. Att det är skithår eller att jag betalar utan att få någon produkt. Det tycker jag inte om.

Så jag skulle behöva lite hjälp för att det är ju billigare så än att man ska betala ganska mycket pengar och sen betala för att sätta i det. Så vi får se. Hur det blir. Jag har ju underbara kusiner som kanske kan hjälpa mig. Får prata lite med dom och höra hur man gör. Jag kan ändå inte köpa något förns nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0