Fuller elefant, lyllos

Kom hem från jobbet nyss jag har märkt att jag inte tycker om att jobba helg man jobbar längre ja visst man får sova typ en timme extra men jag går hellre upp tidigt och slutar tidigt. Dumbo går på tv och det är dom där rosa elefanterna när Dumbo är full, det är faktiskt ganska läskigt. Jag hatar Dumbo den är så tråkig.

Jag ska kolla om det går någon bra film nu i kväll på tv jag kommer ändå somna ganska snabbt. Det tycker jag är skönt nu får jag känna mig trött för att jag gör något. Jag fick jätte mycket beröm av jobbet idag och jag blev så glad jag har aldrig hört att jag har fått så mycket beröm förut nu kan jag nästan inte söka skola utan nu vill jag bara vara kvar när dom säger så fina saker om mig. Jobb i morgon börjar 10 så får lite sovmorgon iaf och slutar 4 bläh! Sen jobbar jag måndag också kanske sen ska jag på möte på arbetsförmedlingen men jag kom på att jag inte har hittat allt man ska ha med sig jag skiter i det.

Miss yal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0