Ett hopplöst fall

Jag älskar Sex and The City både serien och filmen jag gråter alltid till filmen och blir glad utav den också. Jag tror att det är väldigt sällsynt att man har sånna bra vänner. Men jag tror nog att jag är en av dom få som har lyckats till att få bra tjejkompisar.

Men men det jag skulle komma fram till var att jag skulle precis logga in och sen så ser jag att dom håller på att spelar in en tvåa! WOHO! Can´t wait! Men då är frågan vad ska den handla om då? Gifter sig Mr Big och Carrie? Får dom barn? Ahh jag vill veta. Jag är typ sån när det gäller filmer att jag måste veta hur det blir typ tills dom blir gammla och dör. Eller om typ folk blir äntligen räddade från en öde ö vad händer när dom kommer hem? Eller när Olivia Newton John får sin Danny var drar dom med bilen? Osv. Jag måste få veta fortsättningarna. Jag är ett hopplöst fall.

Eftersom Fredrik är en sån filmfantast så blev det när vi blev tillsammans att jag också började titta på en massa filmer. Och sen blev det inte bättre för att nu efter jag har gått television kan jag inte titta på vissa filmer. För att jag ser direkt typ när dom använder bluescreen eller som sagan om ringen jag har alltid tänkt åhh dom är små hobbets men sen när jag tänkte på hur dom gjorde dom så små så har det förstört också nu är dom bara en inklippning. Eller som i harry potter när han drömmer mardrömmar så har han typ en randig tröja men när han vaknar ur sin hemska dröm har han en helblå. Små misstag, men som jag lätt märker. Irriterande. Skolan har satt sina spår.










Det dom tjatade på Televison var att man skulle alltid anteckna om man använde rekvesitor sår eller markera på marken där skådespelarna dom stod men även kolla så att inget kom ivägen när man filmade alltså vill säga folk eller saker plötsligt dyker upp som inte ska vara där. Man skulle helt enkelt alltid dubbel kolla men det känns som om dom inte har varit så noggranna men å andra sidan så har dom ju ändå tjänat ett antal mycket pengar på sina arbeten. Eller mästerverk som vissa vill kalla det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tänk att dom gör sånna missar :O

2009-09-01 @ 21:40:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0