Dag 1 på jobbet

AAAAAAAaaaaaj! Mina fötter. Men kul har jag haft iaf eller kul det har inte varit så farligt faktiskt. Jag lär mig lätt och sen blir jag glad när dom säger att jag ska få mer jobb ^^ Det måste ju visa sig vara något possetivt. I morgon ska jag jobba igen. Jag funderar på att ta bussen in men jag hatar att åka buss. Men den stannar precis utanför jobbet. Sen fick jag en liten sur tant på dig surbettan kallar jag henne. Hon snäste åt mig för att jag ville vara hygienisk så jag hoppas att jag inte behöver jobba med henne. På tal om hygien så måste jag verkligen duscha alltså jag har inte svettats så här mycket på typ hundra år tror jag och jag har inte ens levt så länge! Det blir nog bättre när man har jag lärt sig lite.

Jag var tvungen att svettas ännu mer när jag cyklade hem från Fredrik med min stora packning. Jag lämnade en liten lapp på hans kudde idag där det stod: Hej hjärtat! Om du äter upp alla chipsen så dödar jag dig! Eller kanske inte dödar men du får en sur Miccis. Älskar dig! Puss!
Ahh jag blir nästan lite smått kär i mig själv. Jag kan ja det här med kärleksbrev. Nej nu måste jag hitta mitt bank nummer och sen så ska jag duscha. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ååh, vad jobbar du med? :)

2009-09-03 @ 18:36:53
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt att första dagen gick bra ;D

2009-09-03 @ 22:19:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0