Can I Go Now?

Jisses jag håller på att somna i morgon ska jag jobba. Sen så kom jag på att jag ska ju till Tierp i övermorgon så då kan jag ju köpa mina jeans leggings som jag har velat haft under en bra tid nu. Det är bra för mig som hatar att ha jeans för att de spänner vid magen x)
Jag törs inte skriva min vecka riktigt det blir bara en massa förändringar. Men just för tillfället:

Morgon:
* Ska jobba först
* Hem och byta om och fixa lite sen kanske ska åka med Emilie och Sara till Hanna för att käka tacos.
* Hem igen för att jag ska upp tidigt för att jag ska till arbetsförmedlingsmötet -.-

Torsdag:
* Mötet på arbesförmedlingen.
* Kolla på kläderna vill ha lite nytt känner jag det känns som om det är bara en massa skit i min gaderob.

Fredag:
* Jobba

Lördag:
* Kanske jobba om dom behövde mig det vet dom inte än

Söndag:
* Jobba

Sen hoppas jag att dagarna går skit fort så att jag kan få min baby (mobil) snart. Självklart kommer min andra babe in också (Fredrik) in i dagarna men det är ju en självklarhet. Guud så mycket jag hade saknat honom när jag väntade på att hans tåg skulle in så pirrade det i hela magen. Det känns så bra att det fortfarande finns där. Pirret alltså, ja självklart Fredrik med x)

9 DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0