Yey!

Hittade en liten fin check idag i vår brevlåda och där var min fina lilla lön, nästan en vecka försenad. Så i morgon måste jag till banken och fixa så att jag kan få in lite pengar på mitt konto börjar bli less på att dom säger : Du har 0kr och 40 öre. så det ska bli skönt.
Det sämsta är bara det att, ja visst jag vill åka till Sara där nere men att betala nästan 1000kr för två dagar känns lite hårt. Visst har jag råd men jag vill inte att alla mina pengar ska bort. Jag vet att jag lovade att komma hem till er Sara men du måste se det från min sida också :).
Jag är ledig hela helgen vilket är jätte skönt jag sa till dom att jag ville ha en ledig helg för att pappa skulle vara hemma. Sen nästa helg ska jag, Fredrik och hans pappa och hans fru och Camilla på Robert Broberg vilket ska bli kul. Det ser jag fram emot. Och jag måste hitta något fint som jag kan ha på mig. Så nu när jag har mina pengar så kanske jag hittar något fint :)
Det känns så splittrat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du borde fråga din mamma & pappa om lite hjälp så du kan följa med till Kalmar :p

2009-10-29 @ 22:10:56
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0