Vem är den utvalde?

- Men du är ju likadan som mig så.
Baaah vi är inte ett dugg lika! Du har inte vuxit någonting under dom senaste åren. Och sen att du säger att vi är likadana så nej. Visst jag är barnslig på rätt sätt inte "Men om vi inte gör det på mitt sätt så tänker inte jag vara med". Hatar såna människor.
Såå ska kanske försöka sova har kanske någon bra film på datorn men när jag tittar så ser jag ingen jag är direkt sugen på. Tittade på Idol idag med mor och far jag älskar Calle! Det har jag gjort hela tiden. Och Niklas har jag blivit kär i han är så jävla söt! Jag tycker att dom var riktigt duktiga idag. Ovanligt faktiskt. Dom kanske kan bli något. Jag låter som en idolnörd x). Så insatt är jag faktiskt inte.
Jag ångrar lite nu att jag sa att jag ska jobba hela helgen jag kommer att vara helt slut på måndagen. Tur att Fredrik ska bort så att jag inte känner mig dum och är trött på helgen. Som jag alltid är. Men jag har varit glad och positiv i två dagar nu iaf :) Keep it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0