Shooo breee len

Jag hatar att jag inte kan använda min dator, det blir till att varje gång jag har chansen till en dator så har jag omkring 200 inlägg att läsa och typ 100 mail och sen så skriver jag aldrig i bloggen heller. Så det är lite jobbigt jag ska få tummen ur arlset och fixa det där. Nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma och plocka upp mig för vi ska till Gräsö och spendera vår helg där med lite dricka, skratt och sömn hoppas jag.

Jag har inte sovit riktigt på tre dagar och jag har varit pigg också det är det som är det jobbiga. Men i kväll kunde jag somna fast det vart ju vid 3 men sova kunde jag och vaknade halv 10 och nu för en gångs skull är jag lite trött men det jobbiga är just den dagen vi ska åka. Och jag måste komma på vad vi ska äta för middag i morgon. Malin kanske har några tips. Det ska var enkelt men gott.

Det ska bli kul faktiskt skönt att göra något annat än bara jobba eller ligga i sängen och glo på tvn.

Så ha en trevlig helg för det ska jag försöka ha iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0