Rubrik?

Jag har varit ensam sen jag kom hem.  Mamma sa att hon kommer hem vid 8 och jag är ganska hungrig, jag kan faktiskt laga maten själv MEN vi har inget hemma och jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa hem något heller. Så jag får sitta här och vara lite småhungrig. Trött är jag med. Som vanligt. Jag hatar att vara trött hela tiden. Jag tänker eftersom jag rör på mig så mycket så borde man väl bli pigg snart? Eller? Ja ja det kommer väl.

Jobb i morn. Sen Fredrik jag måste komma på en maträtt som vi ska göra i morgon. OM INTE! Camilla Fredriks syster kommer diti morgon så kanske dom lagar jätte mycket mat så får vi också äta. YES! Då blir det säkert starkt. Det tycler vi om eller iaf bättre nu än förr för åt jag inget sånt. Så det var nog tur att jag träffade Fredrik för annars hade jag inte vågat äta något nytt.

Nu Vänner. Som jag har sett alla avsnitt typ 3 ggr och vissa lite mer x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0