Moviestar!

Juste jag kom på ju att jag var på bio här om dagen med Fredrik och Emil. Det var inte en sån bra film så det var väl därför jag glömde x)



Vi skulle se Flickan som lekte med Elden. Men det fanns bara 4 platser kvar och dom var nog utspridda. Så vi skulle ta en annan film så det blev Harry Potter istället och vilket besvikelse ingen action alls typ bara alkohol och kärlek. Lite roligt ibland så där men jag menar Harry Potter ska det vara spänning och mycket pang pang med spöna.


( Jag tycker bättre om när det är gayHarry x))

Men vi ska på bio igen i oktober. Eller November ja skit samma det ska bli då iaf.





Den här vill jag, Peter och Fredrik se. Jag tror den är skit äcklig men jag älskar sånt som har med spöken att göra. Det värsta med att gå på bio när det är skräck är att det är ALLTID småfjortisar som sitter och skriker och pratar hela tiden under filmen. ÖVERDRIVET MYCKET!


Sen så älskar jag även katastroffilmer. Jag hatar att dom göra sånna filmer för att man blir så nojjig men jag älskar ändå att titta på dom x) Så det är några som jag ska se iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0