Money money money

Idag fick jag gå hem från Fredrik vet ni hur jobbigt det är eller? Speciellt när man är lite småtrött och är öm överallt efter jobbet. Ja ja jag kom hem iaf sen gjorde jag lunch och nu sitter jag och väntar på att folket ska komma hem snart. Jag hatar att vara själv. Iaf nu när jag inte har något speciellt att göra. Tur att man ska jobba på onsdag iaf. Det skulle vara skit många rum. I går när vi jobbade så var det bara 3 pers och vi städade 41 rum på 5 timmar så det är väl ganska så bra. Det kändes bra iaf.

Jag har totallt 67:- på mitt konto. Och det ska jag leva med tills den 25:e, min mor var jätte gullig och fyllde på min mobil så att jag kan nå folk och skit så det var skit gulligt, men jag måste färga håret för att nu ser det riktigt risit ut alltså det är världens största utväxt. Inte så gulligt direkt. Och sen är det jobbiga att jag inte kanske kan vara med när Sara kommer hem för att jag kan inte åka på mitt busskort jag måste ha dom för att jobba. Jag behöver inte dricka för att ha kul. Jag klarar mig faktiskt. Men det är just det där med resorna.

Jag har mycket problem men det blir bättre när jag får min lön. Då kan jag göra saker? Om ni vill fortfarande ha med mig fast jag säger nej till allt känns det som x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men skulle inte Sara & dom vara i Örbyhus tyckte jag att det stod? Eller ska dom vara i Österby? Vi kanske kan få skjuts (a)

2009-10-05 @ 15:28:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0