Man ska inte ropa hej..

DET FUNKAR JU INTE! Jag är frustrerad att jag inte kan ladda hem eller installera mitt antivirus skit så jag kommer att få 100000000 virus. Egentligen vågar jag inte använda min dator men jag måste ha den till att söka jobb osv. Som jag gjorde idag föresten jag sökte till Media Market så jag hoppas på det bästa nu.

Jag har blivit bjuden på halloween/födelsedagsfest av min kära kusin men nu är frågan. Ska jag gå? Och vad isf ska jag vara? Jag har lite ideér men det är ju inte halloween direkt men det är någonting! Men som sagt jag är osäker om jag ska gå. Det kommer bli; Heeej jag känner ingen och kommer känna mig urlöjlig x). Skulle vara skönt att ha iaf typ fredik och peter där som jag kan plåga x) Så vi får se det är ett bra tag som sagt. Men som jag också har sagt förr jag är en planerare! Och jag måste veta hur jag ska göra om saker och ting.

Nej nu ska jag kolla på top model och sen så försöka sova lite jag ska ju jobba.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0