Kom hem till mig!

Ja som sagt i morgon så är jag ju ledig. Måste ringa ett viktigt samtal det vet jag sen så får vi se jag sitter väl bara vid datorn eller kollar på tv. Jag tror jag ska leta lite jobb. Men det suger ju att man inte har hittat något. Jag kollar där varje gång jag sitter vid datorn och det blir i stortsätt varje dag men alltid samma jobb.

Jag hatar att vara arbetslös. Tänk att få tjäna egna pengar, hitta en lägenhet, kanske flytta in lite lätt sådär med Fredrik, och bara ha ett eget. Säga:ja men du kan ju komma hem till mig så kan vi laga mat eller hitta på något. Visst kan man göra det här hemma också men det är liksom inte samma sak.

Ikväll ska jag iaf kolla på svenska hollywoodfruar jag har fastnat vid det och kommer inte ur jag måste titta på dom patetiska små människorna x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Ja, du får prata med henne. Annars kan du ju i alla fall vara med när vi är i Örbyhus? (Om det nu skulle vara där vi skulle vara). Haha. Jag vill träffa alla. Har inte hört nått från nån på skitlänge känns det som :/

2009-10-05 @ 19:59:17
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0