Jag är en hemsk människa

Jag drömde en skit hemskdröm eller jag tyckte väl om det i drömmen eftersom jag inte slutade med det jag, han, vi höll på med. Jag drömde att jag var otrogen och det är andra dagen i rad nu! Och det värsta är att dom som jag drömmer om är bröder. Första natten lillebrorsan och andra natten storebror. Jisses jag får skuldkänslor när sånt händer. Fast jag sa i slutet av drömmen till ******** att jag inte kunde fortsätta såhär jag har faktiskt pojkvän. HALLÅ?! JAG HADE DET FRÅN FÖRSTA BÖRJAN NÄR VI BÖRJADE LEKA! Man är så korkad i drömmar. Och nu försöker jag hitta drömtydningar vad det innebär. Men jag hittar inte. x) Jag skulle aldrig kunna vara otrogen det är det värsta som finns. Man blir så himla sårad det är värre än att bli dumpad. Kan jag tycka iaf. Det har hänt en/två gånger att killarna var otrogna mot mig och aldrig mer säger jag bara. Och genom det så har man svårare att lita på folk. Jag har nog bara haft otur med killar. Förutom Fredrik då såklart där hade jag verkligen tur. Jag tror nog inte att det finns någon bättre kille för mig. Det gör nog inte det. Känns inte så iaf. Nej nu frukost sen så ska jag borsta tänderna det smakar skit i munnen. Sen måste jag ringa ett samtal innan dom får lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0