Ja det blir inte alltid som planerat

Ja mitt intrnet har vart lite cp så jag har inte kunnat gjort någonting vilket suger ju för att jag tror att jag är beroende av internet. Det tror jag nog att vi alla är. Jag har jobbat mest vart med Fredrik så inget speciellt har hänt.

Sara var hemma i helgen och vi tjejer skulle träffas på söndagen var det halvt bestämt tror jag vi hade iaf pratat om det. Men som alltid blir det inte som vi halvt planerar. Jag var tvungen att jobba över 2 timmar för att vi hade skit många rum och efter var jag tvungen att åka hem och duscha äta och då skulle jag inte vara klar förns vid 8 och då kunde inte Sara. Sen så vet jag inte jag ska inte lägga mig i så var det lite sturl som blir tråkigt när det blir så men jag ska inte yttra mig för jag har ingen aning vad allt handlar om. Men om vi ska upp den 1 som jag hoppas nu att vi ska för att jag verkligen vill träffa henne. Men det är lite jobbigt att åka upp själv för att jag törs inte sånt jag blir virrig och kan ingenting. Så hoppas att andra Sara vill med då.

Sen så i lördags så ringde Fredrik om en lägenhet som vi hoppas att Fredrik få nu då. Jag är nervös, han är nervös men med all vår otroliga tur så kommer han inte få den. Så jag håller tummar och tår. Sen så snart får jag ju min första lön och jag måste göra allt. Jag vill sola också det har jag inte gjort på 100 år känns det som och det är så skönt.

Nu ska jag kolla uppe på vinden hur det ser ut där och hur mycket min snälla pappa har jobbat på. Sen så kommer jag nog bara vara hemma. Jag ska jobba Tis, Ons, Tors och sen så drar vi ett gäng på Fredag till Gräsö vilket ska bli riktigt kul! Mysigt om inte annat. Skönt att bara komma bort men ett gäng sådär. Men hoppas bara inte att det blir konstigt för att jag tycker inte om att vara i närheten av folk jag inte är så förtjust i.

Så vi får väl se.. Kul ska det bli iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad menar du med "Men om vi ska upp den 1 som jag hoppas nu att vi ska för att jag verkligen vill träffa henne. Men det är lite jobbigt att åka upp själv för att jag törs inte sånt jag blir virrig och kan ingenting. Så hoppas att andra Sara vill med då." & vilka är det du inte är så förtjust i som ska med till Gräsö ? :O

2009-10-12 @ 15:29:59
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0